Frequently Asked Question
Jak založit tiket v systém Helpdesk
Last Updated a year ago
- přes webový prohlížeč otevřete stránku https://helpdesk.vuzv.cz
- zvolte tlačítko VYTVOŘIT NOVÝ POŽADAVEK
- přihlaste se svým uživatelským jménem (nikoli e-mailem!!) a heslem
- na stránce Vytvořit nový požadavek vyplňte znění tiketu
- Téma - určuje komu bude požadavek přidělen, jestli jsou potřeba další doplňková pole
- Stručný popis - trefné shrnutí požadavku, jako předmět emailu
- Detail - kompletní popis požadavku
- Priorita - určuje závažnost a naléhavost řešení úkolu
- případná další doplňková pole mohou být požadována v kontextu vybrané položky Téma
- např. Nástup zaměstnance, Odchod zaměstnance, VPN přístup ...
- Vytvořit požadavek - tlačítkem vytvoříte nový tiket
O založení budete informováni i e-mailem. Rovněž Vám budou chodit e-maily s údaji o průběhu řešení či požadavky na doplnění informací. Odpovědí na e-mail se informace automaticky uloží do systému k danému tiketu.
Pokud budete informováni o dokončení a uzavření požadavku, již na e-mail neodpovídejte, jinak se tiket znovu otevře k řešení.
Nejste-li spokojeni s vyřešením, stačí zaslat odpověď na e-mail se zdůvodněním a tiket se znovu otevře k řešení.