Frequently Asked Question

Jak založit tiket v systém Helpdesk
Last Updated a year ago

  • přes webový prohlížeč otevřete stránku https://helpdesk.vuzv.cz 
  • zvolte tlačítko VYTVOŘIT NOVÝ POŽADAVEK
  • přihlaste se svým uživatelským jménem (nikoli e-mailem!!) a heslem
  • na stránce Vytvořit nový požadavek vyplňte znění tiketu
    • Téma - určuje komu bude požadavek přidělen, jestli jsou potřeba další doplňková pole
    • Stručný popis - trefné shrnutí požadavku, jako předmět emailu
    • Detail - kompletní popis požadavku
    • Priorita - určuje závažnost a naléhavost řešení úkolu
    • případná další doplňková pole mohou být požadována v kontextu vybrané položky Téma
      • např. Nástup zaměstnance, Odchod zaměstnance, VPN přístup ...
    • Vytvořit požadavek - tlačítkem vytvoříte nový tiket

O založení budete informováni i e-mailem. Rovněž Vám budou chodit e-maily s údaji o průběhu řešení či požadavky na doplnění informací. Odpovědí na e-mail se informace automaticky uloží do systému k danému tiketu.

Pokud budete informováni o dokončení a uzavření požadavku, již na e-mail neodpovídejte, jinak se tiket znovu otevře k řešení.

Nejste-li spokojeni s vyřešením, stačí zaslat odpověď na e-mail se zdůvodněním a tiket se znovu otevře k řešení.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!