Frequently Asked Question

Jak zadat požadavek e-mailem
Last Updated 4 years ago

Požadavky lze nyní zadávat i e-mailem. Používejte tuto možnost jen v odůvodněných případech.
Běžně ale můžete e-mail využívat pro konverzaci nad již otevřenými požadaky.

Preferovaným způsobem zadávání nového požadavku je i nadále web https://helpdesk.vuzv.cz 


Zadání požadavku e-mailem:

  • Adresát: helpdesk@vuzv.cz
  • Předmět: Uveďte co nejpřesnější popis požadavku
    • např. nefunkční NB, netiskne osobní tiskárna
  • Zpráva: Uveďte co nejvíce podrobností nutných k vyřešení požadavku
    • název zařízení, služby, programu
    • úplný popis požadavku či problému
    • jaké kroky jste sami podnikli
    • kdy a jak vás zastihneme
    • jde-li o urgentní požadavek, neváhejte to uvést

Výhody mailového požadavku:

  • Zadání mailového požadavku může být pro zadavatele jednodušší a rychlejší, často ale neposkytne požadované informace a ty je nutno doplnit dodatečně.

Nevýhody mailového požadavku:

  • Řešení mailového požadavku je pro řešitele složitější. Mailové požadavky je nutno dodatečně kategorizovat a přidělit řešiteli.
  • Mailové požadavky se nepřidělí okamžitě řešiteli, je nutno ruční zpracování. Webové se přidšlí  automaticky na základě zvoleného tématu nápovědy.
  • Mailové požadavky nejsou často úplné, webové požadavky při zadávání vedou zadavatele a poskytují kontextově nápovědu pro vyplnění potřebných údajů.
  • "To, co ušetří zadavatel požadavku, musí doplnit řešitel. Při větším objemu požadavků je to zbytečná zátěž pro řešiteleský tým a často i zdržení řešení požadavku.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!